donderdag 15 oktober 2009

Laatste training voor Mizuno Halve Marathon Amsterdam

Donderdag 14 oktober 2009

Na vanochtend uit de laatste nachtdienst te zijn gekomen, ben ik vanmiddag even een half uurtje gaan lopen. Aan de ene kant kwamen de afgelopen drie nachten wel goed uit. Kon mijn geirriteerde rechter enkel de afgelopen dagen een beetje rust geven. Zonder dat ik extra in de verleiding kwam om toch nog even te gaan hardlopen. Eigenlijk stond deze training voor morgen op het programma. Maar om een extra rustdag na de training te creeren heb ik hem vandaag gelopen. Een half uurtje lopen in D1 met in de laatste vijf minuten 5 x 20 seconden versnellen sstelde eigenlijk niet veel voor. Stapte ook met een voldaan gevoel weer binnen. Toch 5,63 kilometer gelopen. Hoop dat mijn enkel het rustig houdt. Wil zondag a.s. wel lopen in Amsterdam.

2 opmerkingen:

  1. Veel succes zondag. Hoop met je mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerard,

    Succes in Amsterdam, het weer lijkt prima te worden! Ik volg je blog.....

    Herman

    BeantwoordenVerwijderen