zondag 29 november 2009

Zaterdag 28 november 2009

Zaterdagochtend om 0700 uur zat mijn tweede nachtdienst erop. Gelukkig nog maar twee te gaan. Na vier uurtjes te hebben geslapen, heb ik toch maar even de loopschoentjes aangetrokken. Wilde even een rustig loopje doen van rond de 40 minuten. Alleen rustig wordt heel moeilijk de laatste dagen. De harde wind zorgde er weer voor dat er toch gewerkt moest worden. De hartslag bleef rond de 146 schommelen. Of dit werd veroorzaakt door de harde wind en/of  de korte nachtrust na twee nachtdiensten, geen idee. Maar denk het haast van wel. Gelukkig bleef het wel droog en liep ik uiteindelijk 7,15 kilometer in iets meer dan 41 minuten. Het totaal kwam daardoor op deze week op 27,7 km.

Door onbekende oorzaak kon ik echter de date vanuit mijn Garmin 310XT niet uploaden. Heb van alles geprobeerd maar zonder resultaat. De data staat echter wel in mijn geschiedenis. Dus deze maar handmatig ingevoerd. Van de week maar even kijken of hij de volgende training wel wil uploaden.

3 opmerkingen:

  1. Ik denk inderdaad dat de korte slaap de oorzaak is van de hogere hartslag. Wind tegen geeft ook wel een hogere hartslag dus het zal een combinatie van beide zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh, ik vintet knap hoor met die nachtdiensten......das inderdaad de reden waarom je hartslag hoger kan zijn dan normaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tip: Ga even langs bij mr Garmin (aka Running Ronald) ; die is een echte expert.

    BeantwoordenVerwijderen