zondag 6 december 2009

Zaterdag 5 december 2009

Vanmorgen pas om 09.15 uur wakker geworden. Wilde me eigenlijk weer omdraaien en verder slapen. De hond was daar echter niet mee eens dus toch maar mijn bed uit. Was weer voor het eerst dat ik weer eens goed had geslapen sinds afgelopen maandag. De nachtdiensten van vorig weekend hadden er flink ingehakt.

Eerst dus de hond uitlaten, broodje eten en even achter de computer. Ondertussen was het al 11.00 uur geworden. Wilde ik nog lopen dan moest ik mij toch gaan omkleden. Had voor vandaag ook nog eens een late dienst op het programma staan.

Uiteindelijk om 11.11 uur van start gegaan voor een rustig loopje van minimaal 45 minuten. Gelukkig was het droog en ging het lopen lekker. De harde wind was wel af en toe een spelbreker maar het ging goed. Uiteindelijk een uurtje gelopen met in totaal 10,15 kilometer. Morgenochtend weer even rust en dan maandag hoop ik weer een lange duurloop.


5 opmerkingen:

  1. Lekker rustig aan die laatste 2 weken en die 1:44:59 ga je halen in Linschoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat lekker, dus wie weet lukt het je al in Spijkenisse onder de 1:45 te komen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker gelopen ; tot zondag in Spijkenisse !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfecte dag voor een lange duurloop. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de komende 2 halve marathons gaat het voor jou gebeuren

    BeantwoordenVerwijderen