woensdag 13 januari 2010

Be More Utra-Tour 24-28 maart 2010

3 Lopers- 5 Dagen- 250 Kilometer- 1 Doel Be More Ultra-Tour 2010


Maandag 11 januari, Nike HQ Hilversum



Na 2 maanden van voorbereiden zijn afgelopen maandag de definitieve afspraken vastgelegd omtrent de Be More Ultra-Tour. Martine, Pieter en Léonie waren op bezoek bij Nike HQ in Hilversum om de sponsoring van deze eenmalige etappe-loop voor het goede doel te bespreken en het overtrof hun stoutste dromen.



Wat begon als een idee van Léonie om in haar eentje 250km door Nederland te lopen is uitgegroeid tot een groots evenement met een waardige afsluiting in de vorm van een benefietfeest bij Nike HQ op zondag 28 maart. De drie lopers zullen onderweg in de nieuwste Nike outfits en dito schoenen te bewonderen zijn, en voor elke loper/donateur die € 50 schenkt stelt Nike een gratis uniek Be More Ultra-Tour hardloopshirt beschikbaar.



Daarnaast zijn er een aantal zeer creatieve ideëen aangedragen door Cem Tanyeri die verwerkt worden in de Be More Ultra-Tour. Zo zal er een Nike+ challenge zijn en een avondetappe op het Noord-Hollandse strand. Hou het nieuws in de gaten voor meer updates. We hopen jullie te verwelkomen bij de Be More Ultra-Tour van 24-28 maart 2010.





 Binnenkort meer info op de speciale Be More Utra-Tour website en op de persoonljke weblog van Leonie , Martine en Pieter





Zelf wil ik het etappe schema nog even nader bekijken om te zien wanneer ik kan meedoen. Ik ben er zeker bij. Zondag 28 maart had ik mij echter wel in geschreven voor de Zandvoort Circuit Run. Dus even kijken hoe ik dat ga inpassen.

5 opmerkingen:

  1. Gewoon in Uden mee doen (27) en Zandvoort skippen en in de avond naar het eindbal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Tiny zegt. Zandvoort eraf en dit erbij....... veel leuker(en door de organisatie van Le Champion weet je niet of Z`voort wel doorgaat , he, he, he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi initiatief he van die 3 toppers. Ik moet ook nog kijken waar ik ga meelopen.
    Groet, Ruud

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allemaal mooie acties lees ik hier.. top

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan wel Zandvoort doen, maar dan op 25 Maart vanuit Heemskerk de strand en Corus by night loop naar Zandvoort!.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen