vrijdag 8 januari 2010

Geen PWN Halve Marathon van Egmond ;-(

Nadat de pijn in mijn schouder steeds heviger werd tijdens mijn laatste twee nachtdiensten op dinsdag en woensdag, ben ik donderdag twee keer bij de huisarts geweest. 's Middags werd besloten om het voorlopig eerst met pijnstillers te proberen.
Het werd echter een drama in de nacht van donderdag op vrijdag. Kon van de pijn nauwelijks slapen. Vrijdag ochtend wederom naar de huisarts geweest. Deze verwezen mij door naar het ziekenhuis voor het maken van foto's van mijn schouder en het afnemen van bloed. Tijdens het nemen van de foto's ging het goed fout. Door bepaalde houdingen aan te nemen voor de foto's werd het zwart voor mijn ogen. De zuster kon mij nog net opvangen. Toen nog even bloedprikken en naar huis.

Drie jaar geleden heb ik ook zoiets gehad aan mijn linker schouder, heb toen 3 dagen in het ziekenhuis gelegen. Had toen ook nog 40 graden koorts.

Vanmiddag tegen 16.00 uur kwam het telefoontje, inmiddels han ik ook 38,4 graden koorts. Er was wel een ontsteking maar nog niet verontrustend. Dus andere pijstillers en ontstekingsremmers. En dan maar afwachten tot morgen. Mocht het verergeren mag ik morgen naar de spoedhuisartsenpost.

Dus met pijn in mijn hart moet ik besluiten om af te zien van deelname aan de PWN Halve Marathon van Egmond. Deze editie beloofd een hele zware te worden. Wens alle weblogers en twitterraars heel veel plezier.

21 opmerkingen:

  1. Jeetje. Gerard: heel veel succes en beterschap.

    See Yeah.

    Grtz, Roy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel snel beterschap gewenst Gerard. Jammer dat Egmond niet doorgaat voor je. Zal een editie worden waar men nog lang over praat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerard,

    Ik wens je een spoedig herstel toe,en dat je binnenkort weer volop kunt genieten van het lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap Gerard!! Erg vervelend dat je er dit jaar niet bij kan zijn in Egmond. Tot later, Mike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zwaar balen Gerard! Ik hoop dat je snel zult herstellen en weer je kilometers kunt maken. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's balen...
    In ieder geval veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zwaar balen Gerard!

    Sterkte met de schouder, hoop voor je dat het snel hersteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zwaar kloten en balen Gerard. Maar is niet anders. Focus op herstel en er komen nog genoeg kansen. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zwaar klote, Gerard.
    Hoop dat je er weer spoedig van hersteld.
    Jammer dat je Egmond moet missen, juist nu het zo'n bijzondere editie dreigt/belooft te worden.
    Groet, Ruud

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klote, Gerard! Veel sterkte met je herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou , gelukkig.. voor jou gaat egmond niet door... heel heel sterkte en snel weer beter worden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Balen! Een snel herstel toegewenst.
    Een pleister op de wonde dat de organisatie de boel heeft afgelast. Doen we volgend jaar Egmond met de hele sekte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. sterkte met je schouder... echt &^*&^&&* voor je. Snel weer opknappen, kun je weer verder trainen voor Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel vreemd Gerard, ontstekking in schouder en heel snel koorts daarna. Maar alweer op de goede weg inmiddels?
    Wat Egmond betreft heb je uiteindelijk niets verloren, dus doorschuiven naar volgend jaar?
    Succes richting Rotterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hopelijk gaat het al een stuk beter met je schouder. Volgend jaar beter(Egmond bedoel ik dan.... je schouder hopelijk véél sneller)).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hopelijk gaat het ondertussen al wat beter. Welkom bij de HarTlopende Webloggers. Sponsorformulier maar in de andere hand vasthouden dan ??

    BeantwoordenVerwijderen