vrijdag 12 februari 2010

Laatste trainingen voor Schoorl

Na de vele kilometers van vorige week, heb ik deze week wat rustiger aan gedaan in de voorbereiding naar de Groet uit Schoorl. Donderdag heb ik 60 minuten gelopen en in totaal 10,29 kilometer afgelegd. Vrijdagochtend heb ik 46 minuten gelopen op mijn nieuwe Asics Gel Kayano 16. Toen heb ik 8,05 kilometer afgelegd.


De Asics Gel Kayano 16  zitten in ieder geval iets ruimer dan mijn Brooks Addiction 7. Moet zeggen ze liepen niet verkeerd. Met mijn Brooks heb ik toch iets last van mijn tenen na een lange duurloop. Misschien is dat beetje extra ruimte net voldoende. Denk dat ik ze zondag maar aantrek tijdens de 30 kilometer in Schoorl. 

9 opmerkingen:

  1. Succes met je nieuwe schoenen in Schoorl! Maar vooral heel veel plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal je schoenen zondag eens bewonderen. Tot dan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier en succes in Schoorl Gerard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent lekker op dreef en ik ga je zien in Schoorl. Ik loop ook op Asics, al ruim 25 jaar trouwens.
    Groet, Ruud

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op je nieuwe muiltje ff die 30 verslinden.
    Zie je zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aan je schoenen zal het niet liggen zondag :)
    tot dan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een van de mooiste schoenen die er is... ik er ook een paar van en ik loop ook op de Brook Adrenaline GTS

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie je morgen. Lekker rennen op je nieuwe shoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey: zijn dat niet die schoenen die meeveren als je ongesteld bent?! Muhahaha

    BeantwoordenVerwijderen