zondag 7 februari 2010

Mooie Trainingsweek

De week begon al goed voor mij met een duurloop van 25,67 kilometer op de maandag. Hierna even wat gas terug om de woensdag een kort rondje van  7,08 kilometer te lopen.. De donderdag werd er 10,62 kilometer gelopen. Zondag had ik wederom tijd voor een lange duurloop. Er werd bijna 160 minuten gelopen, met een totaal van 27,11 kilometer. Uiteindelijk kwam het weektotaal op 70,47 kilometer. Zoveel heb ik nog nooit gelopen in een week.

Na vandaag heb ik wel een goed gevoel voor de Groet uit Schoorl Run volgende week zondag in Schoorl. Dan start ik met startnummer 15000 op de 30 kilometer..


12 opmerkingen:

  1. Nette trainingsweek, zie je volgende week in Schoorl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi weektotaal. Je gaat weer lekker na de blessure. Tot volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf nummer voor Schoorl. Zo te lezen gaat dat helemaal oke volgende week. Mooi weektotaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie duurloop Gerard. Ga volgende week ook in Schoorl voor de 30 km. Ik zie je?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een nummer! Ik heb 6101 ...... Maar ik ben er niet bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat je zegt... een hele mooie trainingsweek. Ik zie je in Schoorl !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pracht nummer, ben er jaloers op maar zal met 20019 toch ook de dertig gaan lopen.
    Mooi aantal km in een week tijd. zou ook daar bijna jaloers opworden!!! Maar ben tevreden met mijn kmters.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf nummer, dat geeft toch extra power. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een week!
    Je gaat de goede kant op, lekker.

    Veel plezier met dit mooie startnummer!
    Herman

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker een mooie trainingsweek, dan mag je met vertrouwen naar Schoorl (mooi startnr. trouwens).
    Ga je daar zien, groet, Ruud

    BeantwoordenVerwijderen