vrijdag 28 mei 2010

Sportweek 20

Sportweek 20 begon voor mij op dinsdag 18 mei 2010. 's Morgens even lekker de mountainbike gepakt om even door de bossen en over de Heide van Ermelo en omgeving te fietsen. Na vier nachtdiensten was het gewoon lekker om even te fietsen. Het werd een ritje van iets meer dan 45 kilometer.



Woensdagochtend een trainingsloopje gelopen in de bossen van Ermelo. In totaal 7,57 kilometer gelopen in  41,30 minuten.

Zaterdag 22 mei wederom een stukje wezen hardlopen in de bossen van Ermelo. Onder warme omstandigheden een uurtje gelopen. Uiteindelijk 10,67 kilometer gelopen. Het was gelijk ook de eerste keer dat ik weer eens een 10 kilometer liep. Sinds de Marathon van Rotterdam, waar ik een knieblessure had opgelopen was dit niet meer gebeurt. Meestal waren het korte loopjes van 30-45 minuten. Met een positief gevoel sluit ik dan ook deze week af.

Nu proberen het langzaam weer op te bouwen en hopen dat ik mijn trainingen kan opbouwen tot 4 a 5 trainingen per week.


7 opmerkingen:

  1. Het begint weer te komen Gerard. Rustig aan opbouwen dan komt dat goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt goed ... succes met opbouwen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je pakt het verstandig aan door niets te forceren. Ondertussen wordt de conditie met fietsen op peil en het gewicht onder controle gehouden ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jij bent weer op het rechte looppad terecht gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verstandige sporter,je komt ze te weinig tegen,Maar jij doet dit goed Gerard!Succes nog

    BeantwoordenVerwijderen